Omläggningsdag

Jaha då var det måndag kväll igen då. Tråkigt med alla vardagar, men men. Idag var det omläggning som vanligt. Hade tid 9.00 och han duscha innan utan stress så det var skönt :) Även himla skönt var det med omläggning oag för det var rätt jobbigt med stumpen innan.
Men nu länns det bara bra :)

Annars har jag inte gjort så mycket. Typ sovit hela dagen. Är verkligen super trött efter omläggning och även nu med. Ska fixa iordning mig för att snart. Ögonen börjar väl gå i kors snart x)
mamma var även här mu ikväll ett tag. Sen har jag pysslat. Julklapp till Sanna, ett armband till mig. Vart faktist hel nöjd fast fattade inte hur man gjorde i början så en sköerska lite gran




En mandarin som jag ritade på igår då Johanna var här. Glömde visa den och det vill jag så gärna! :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0