Nyårsafton

God kväll!
Har ni haft en bra nyårsafton hittills? Min har varit helt okej. Åkte tillbaka till sjukhuset idag. Var framme vid strax efter halv fem.
Sen togs det prover direkt och strax efter det kom pappa, Annabelle och Pilla hit. Pappa hade med sig julklapp av farmor och jag fick en julklapp av Pilla. TAck så mycket! Den var super fin! :)
Och mitt HB var bra. Det låg på 90 tror jag det var. (det är bra för att vara jag) Heheh!

Hemma har jag inte gjort så mycket. Typ sovit och bara funnits typ. :P

Firar ni nyår i år? Jag är ju på sjukhuset så för mig blir det inte mycket firande denna gång. Har sett några raketer via förnstret och  hör hur det smäller. Det är allt. Kunde ha gått ut men det känns inte så jätte  bra just nu så jag skippar det. Får se sen tolvslaget som går på TV.



Hello kitty kudden jag fick av Pilla. Av farmor fick jag pengar, godis och en mjukistomte :)

Nu ska jag käka lite äggmackor och oboy till. mums!!
Och läsa andras bloggar

Kommentarer
Postat av: fe.

2010-01-03 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0