Nattbloggar (min fredag)

Halloj! Tänkte att jag kunde berätta om min fredag. Kan ändå inte sova. Har nämligen ganska ont men nu har jag rivit bort en linda så det börjar lätta vilket är super skönt och man kanske kan sova sen?

jaja, igentligen så har väl inget hänt i fredags. Va ingen skola här på sjukhuset för jag skulle träffa kuratorn. Nu har jag fått svar på lite frågor och det är bra att jag fått det. Sen vart det och käka lite.
Sanna kom efter skolan så jag fick sällskap av henne den kvällen. Vi kollade på film. Flickan som lekte med elden kollade vi på. Den var mycke bättre än män som hatar kvinnor. Eller vad tycker ni?
Sen vart det av och se på idol. Vart ganska förvånad att Tove åkte ut och att Erik hängde löst. För jag tyckte han gjorde bäst ifrån sig. Men det är ju Idol och allt kan hända. Blir väl Kalle som tar hem det hela då? Men hoppas på Erik.
Fast ska jag vara helt ärlig så är ju Kalle den som har utvecklas mest så han är ju en värdig vinnare ändå.

Jajja allt från mig. Hörs sen! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0