Min Söndag

Usch vilken tråkhelg jag har haft. Verkligen.. Har inte gjort ett endaste dugg idag. Sov ganska länge idag.Sen Mamma var hit på besök en stund. Sen har inget annat hänt.
Har haft ont som vanligt. Det liksom surrar och molar. Jag har en kärlrikt område på skinkan som jag tror det kommer ifrån. Och när det gör så ont så kan jag inte slappna av. Får typ alltid stesolid då.. Jobbigt bara för jag vill inte känna mig beroende av en massa extra mediciner men vad har jag för val?
Det är typ min söndag. Saknar att få besök av någon annan.

Men det var ju lite trevligt igår kväll iallafall. Jörgen kom förbi med mat. Det vart Kebebtallrik. Åt upp resten nyss med Julmust. Himla gott!
Aja nu ska jag se klart på Projekt Prinsessa. Ska även fråga om det finns kvar pepparkakor och glögg! Mumma! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer snart på besök jag lovar

2009-12-13 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0