Min måndag

Jahaja. Måndagen närmar sig snart sitt slut. Eller kanske inte. Den är ju typ sju.
Har ni haft en bra Måndag då? Min har varit helt okej. Hade Johanna på besök idag. Vi gjorde typ inget annat än spelade datorspel hon hade med sig som hon tyckte jag skulle prova. Men det tog ett tag innan jag gjorde det. Hon spelade på medans jag glodde på TV. Hihi!
Men testade lite sen då hon käkade.

Nu är jag iallafall ensam. Får blod som snart är slut. Sen ska jag in i duschen. Duschar ju alltid innan omläggningen. Har omläggning kvart över 8 imorgon. Sköterskorna tyckte det skulle bli för stressigt så jag gör det idag istället. Det är i och för sig skönt det också. Jobbiga är att man är lite blöt och får ligga lite blött somsagt men men.

Hörs kanske senare! Nu ska jag ringa efter något kallt och dricka och sen reda ut världens tova i håret som jag har.. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0