Lördag

Inget speciellt har hänt idag. Det är som vanligt här. Ont just nu. Annars har jag inte gjort så mycket. Setat vid  datorn, sovit. Var en ganska jobbig natt som var. Hoppas denna natt blir bättre.
Just nu kikar jag på Happy Feet som går på kanal 5. Senare blir det väl Robinson. Ja som ni ser. Har inte mycket och skriva för tillfället. Ska nog käka. Har inte ätit något idag mer än en näringsdryck imorse...

Just ja. En grej som jag fick reda på i torsdags som jag ska få göra är att gå på High school musical i februari. Det är stiftelsen min stora dag som har fixat så jag får gå! Det ska bli himla kul!

Kommentarer
Postat av: Pilla

åhh,va roligt,man får inte ta med sig syskon? hehe..

kram

2009-12-19 @ 19:41:47
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0