Juldagen

Idag hade jag omläggning. Kul på juldagen va? haha nej då men det måste göras tyvärr. Annars har inte så mycket annat hänt idag. Sov ju efteråt.

Skrev  ett inlägg igår om att jag skulle skriva ett senare men det orkade jag inte. Vart så trött så jag somnade nästan direkt när jag kom tillsjukhuset. Mina julklappar jag fick var också helt okej. Vart små grejer i år. Hade tänkt visa lite men min USB kabel har försvunnit. Suck!
Bara det inte är nån som har tagit den men det kan jag väl inte tro. Det är nog jag som har lagt den på nå ställe och sen glömt. Ska fortsätta leta sen.

Jag fick iallafall: En hello Kitty tröja, Hello kitty parfym, En NIKE väska, shampoo och balsam, pengar, en sådär grej med vetemköl i som man kan knåda, En bok (känn pulsen slå heter den) Någon som har läst den?
sen fick jag presentkort på Gina Tricot av sjukhuset och godis både hemma och från sjukhuset.

Jaja ska väl fortsätta leta efter USB kabeln och samtidigt se på Harry Potter som går på 3an. Första filmen.




Minns ni förut att jag berättade att det kom en tomte hit till avdelningen? Haha vet ni vad jag fick.  Jo Ronja rövardotter boken. :P



Kommentarer
Postat av: jenny

Jag vill gärna låna boken känn pulsen slå..jag va med sanna när hon köpte den för ja tror du gillar den :P

hoppas du fick trevliga julklappar

2009-12-25 @ 21:15:37
Postat av: Anonym

den är skit bra.. det är fortsättningen till vingklippt ängel så om du vill kan jag låna ut den till dig så du får läsa första oxå

2009-12-26 @ 13:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0