God kväll!

Hur har ni haft det idag? Jag har haft det helt okej. Tagit det lungt här hemma med familjen. Sen kom morbror och mormor förbi en stund på eftermiddagen. Trevligt! Det var ett tag sen jag såg dem.
Aja annars har det inte hänt så mycket mer. Spelat datorspel som Jenny fixat. Petz horse club heter det. Det var roligt ibland. Synd bara att det var på engelska. Lite jobbigt men det är ju det jag behöver träna på.

Och imorgon är det nyårsafton. Vad fort tiden går. Snart ett nytt år. Vart tar tiden vägen?
Hör att det smälls raketer redan nu utanför. Nån som är lite tidig? Haha! Men det är fint med raketer. Synd bara att det varar för stunden. Sen har pengarna "gått upp i rök" om ni förstår vad jag menar.

Nu ska jag se klart på bingolotto och läsa boken: Känn pulsen slå som jag fick av min syster i julklapp. Den är bra! En bok jag rekomenderar till er som gillar böcker som är baserade från verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Em

Hej!



Nej det kan vara rätt rörigt att förstå. Jag antar att det bara blev så, dessutom kan man inte kolla upp Adele och Joel lätt på internet som man kan om man har mitt namn.

2009-12-31 @ 00:01:05
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: L I N N

Sv: Tack:)

2009-12-31 @ 00:27:16
URL: http://vonrohland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0