God dag!

Har ni sovit gott? Det har jag tills klockan 4.00 ungefär. Sen gjorde det bara ont vilket är jobbigt, sepciellt på natten då man är trött och vill sova. Men jag fick lite smärtstillande och stesolid som "lugnar" lite så jag kom till ro och kunde somna om en stund, vilket var jätte skönt. Men sen vid halv 7 fick jag ont igen och var då vaken. Då gick det inte att slappna av så himla bra. Fick Morfin strax efter och det hjälpte så nu är jag smärtfri :)

Hittills har det tagits prover, ätit lite frukost och smsat med Johanna som ska komma hit och hålla mig sällskap idag här. Ska även få blod för jag har dåligt blodvärde. Vet inte vad det låg på men men..
Och nu känner man även av i stumpen jätte mycket att det inte är bra. Känns som om det rinner hela tiden :(

Hörs senare om jag inte är allt för trött. Eftersom jag har varit vaken ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: m

fan va jobbigt du måste ha de..

hur länge ska du vara på sjukhus då ?:/

2009-12-07 @ 17:53:41
URL: http://mmadelenenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0