...

Sitter nu och äter youghurt (stavning?) och äter smörgåsrån och läser olika bloggar. Lite enkelt men det får bli min kvällsmat. Hade en ganska sen omläggning idag och sov därför ganska länge. Fick komma till OP klockan 14.00. Kollade innan på Mysteriet på Greceholm. Jag tycker det var en jätte bra julkalender som gick på TV. Nu blir dom bara sämre och sämre nästan. Jag menar, vem gillar Superhjältejul eller vad den nu heter? Okej nu ska jag inte vara elak, det finns nog folk som tycker om den..

Nog pratat om julkalendrar. Omläggningen gick bra idag vilket var skönt. Hade inte så värst ont heller efteråt :)
Aja ska fortsätta käka om kvällsmaten. Önskar er en god natt!




Hoppas ni mår bra förövrigt och inte är sjuka såhär runt jul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du mysteriet på greveholm? får ja låna den

2009-12-13 @ 17:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0