Det snöar

Usch det snöar ute. Gillar inte snö. Tycker det kan komma nån dag innan jul och sen försvinna när julen är öven Hehe!
Ja. Annars har det inte hänt så mycket hittills. Har ganska så ont. Hade Lymfterapeuten nyligen här och hon masserade. Det är himla skönt. Men det är nånting på skinkan som surrar,molar och så som stör mig väldigt mycket.

I detta inlägg tänker jag berätta vad det är som har varit så hemligt i några inlägg. (om ni förstår)
Det är så att jag ska hem ikväll på permission till imorgon. (hem till ett nytt ställe, till hallstahammar och inte ute på landet som jag bodde förut).
Anldeningen till att jag inte har sagt något är för att jag tycker det är jobbigt fysiskt och psykist.  Och vill inte höra: Åh va kul Saara!
Det är lite olika saker som jag är lite rädd för. Kan ta ett exempel. Vad händer om jag får skit ont att tabletterna inte hjälper och jag behöver morfin?
Det får jag ju inte med mig eftersom ingen får ge det mer än sjuksköterskor. Det var ett exempel. Resten håller jag för mig själv...

Den enda jag vill hem till är katten <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0