Dan före dopparedan :D

Ja! Imorrn är det jul! :) Haha jag blir som ett litet barn när det är julafton. Då kommer barnet fram i mig igen. Men det är ju härligt.
Hur har ni haft det idag då? Jag har haft det ganska bra idag. HAr dock varit väldigt trött. Var på röntgen imorrse vid 10.00. Skulle kolla aortan (stavning?)
Men jag tyckte det lät som om allting såg fint ut. Dock kommenterade läkaren att mitt friska ben och armarna börjar bli för smala. Jag skulle behöva sköta maten och träningen bättre. Men det är faktist inte så lätt som alla verkar tro. Visst vill jag ju bli bra.
Sen när jag kom tillbaka med mamma från röntgen med mamma så tog jag det lungt. Somnade en stund. HAr setat fast i dropp hela dagen p.ga blodet jag fick igår. Det är ju dendär medicinen som tar ca 24 timmar sammanlagt som tickar. Sista påsen går nu så snart är jag fri.
Vid 00.00

Emily var hit idag på besök. Vi gjorde absolut ingenting men jag tyckte det var jätte kul att hon kom. Har saknat henne oerhört mycket. Hon åkte nu kvart över 7.
Nu kollar jag på bingolotto. Spelar också :) Ganska kul! Öven om man inte vinner. Visst är det ett plus om man vinner men iallafall..

Hörs kanske senare. Kommer vara ganska insatt i programmet som är ganska länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej jag har åkt till sthlm idag så firar jul där :)

Du får dina julklappar när jag kmr hem igen ..

Kram o God jul

Hoppas ni får d trevligt :D

2009-12-23 @ 22:46:47
Postat av: Anonym

joo jag hade saknat dig med som fan gumman :) jag får ta o skärpa mig och komma oftare.. det är trotts allt vännerna som betyder något här i livet.. får tvinga med mig p nån gång oxå kan ju faktiskt va me er båda

2009-12-24 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0