4:e Advent



Ja nu är det inte långt kvar till jul. Jag kommer få vara hemma denna jul och det ska bli kul :)
För övrigt har jag inte mycket att säga. Är ganska trött just nu. Sov väldigt konstigt inatt för jag drömde väldigt konstiga drömmar. Men det behöver vi inte gå in på.
Tittar ut genom fönstret och ser att det snöar lite lätt ute. Har ni mycket snö?

Här är det en del faktist. Det behöver inte komma mer tycker jag.

Aja. Nu ser jag på Robinson reprisen. Har ganska tråkigt. Det skulle ha kommit en kompis hit men det vart svårt p.ga all denna snö för henne att ta sig fram. Hon sitter näämligen i rullstol och jag förstår henne verkligen eftersom jag själv har rullstol. Det är inte lätt att ta sig fram i snön. Men hon och jag kan ses en annan dag. Vi har all tid i världen! :)





Ena vovven Eddie i snön!


Kommentarer
Postat av: muffins

roligt att du får va hemma på jul, det måste ju va mysigt?! hos mig är de massa snö å halkigt, blir två steg fram å ett tillbaka när man går. så d tar tid att ta sig fram hehe :P

kram

2009-12-20 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0