Vilken dag..

Hej alla läsare!
Anledningen till att jag bloggar sent är att min dag har varit tuff.. Sov jätte länge och blev sedan väkt för att göra mig iordning till OP.
Själva omläggningen tror jag gick bra, men efter så har jag istort sett haft ont hela tiden förutom en stund tidigare på kvällen då jag lyckades somna en stund. Sen då jag vakna har jag haft som allra ondast. Vilket aldrig är kul..

Fick smärtstillande då jag vaknade men det var inte mycket till hjälp denna gång så nu ligger jag här och går morfin vilket jag hoppas ska hjälpa bättre, annars vet jag inte vad jag gör..

Och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag är hyfsat smärtfri imorgon så jag kan komma upp. Har planerat och dra ut till hälla då med en vän. Jag har tur att jag har så underbara vänner som förstår min situation så bra. <3
Och att dom orkar me en känns också underbart. Jag har toppen vänner med andra ord!
Men somsagt jag hoppas dagen blir bra imorn, annars kommer det kännas somom jag förstör mina vänners dag. Jag vet att jag inte ska känna så igenligen men ändå blir det så.

Hoppas ni mår bra och är rädda om varandra!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0