uuh

Dagen vart som jag trodde. Alltså ganska jobbig.. Haft ont till och från, allt känns så obehagligt.
Vart trött. Sov en stund på eftermiddagen då mamma hade åkt. Men det var svårt för alltid kom det in någon och skulle prata och säga något. Hade faktist god lust och skrika: JAG ÄR TRÖTT!

Var verkligen inte på humör då. Prover togs också och jag har fått blod. Och mitt CRP går upp. (inte bra med andra ord)
Jag vet inte hur jag ska förklara vad CRP är men det har nåt med bakterier och infektioner och skit. :P
Ju högre CRPt är desto värre är det. Då kan man ha infektion eller något.
VAd som är normalt vet jag inte men mitt CRP låg på 100. Tror även jag håller på och få feber. Det ligger lite högt och jag tog alvedon vid 20.00 och svettas nu som en galning efter det.. Puuh!

Mamma och Jenny var här nu på kvällen, dom åkte nyligen hemåt. Det är ju trevligt med besök. :)
OCh imorrn är et omläggning och ärligt talat är jag nervös inför det. Efter det som hände i måndags. Då var det inte roligt.
Nu ska jag se på TV och kolla runt på andras bloggar och även snart käka något för fastar ju efter 24.00

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0