Tråkigt med väntan

Ja rubriken säger det mesta. Min omläggning har inte blivit av än. Det skulle tydligen vara någon före mig och efter det skulle det vara min tur om det inte kommer någon akut som måste opereras.
Och det har jag full förståelse för men väntan är jobbig. Man vet ju inte alls. Ska det ta 30 minuter? 1 timme till? Eller vad?

Och inte räkte blodet jag fick igår helt heller. Har fortfarande dåligt blodvärde men det har höjts lite. Så jag får även blod nu. Är ganska så trött. Har typ legat och sovit fram tills nu. ;) Och törstig som FASEN! Men man får ju inte dricka nånting nu eftersin jag fastar. Suck!
Dricka klara drycker (inge liknande som fil eller något sådant)  fick jag göra till 06.00 på morgonen och äta tills 24.00 som var.
Aja hoppas det blir min tur snart. Allt känns så obehagligt och jag börjar få ont. Men samtidigt är jag lite nervös inför det. Att vakna efter på uppvaket. Det ´var ju jätte jobbigt sist och jag vill verkligen inte att det ska hända igen.
Kan inte Stig komma tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0