Svar:

Jag har fått lite frågor och tänker svara på dem så gott det går. Vil även säga att har ni frågor så tveka inte att fråga för då försöker jag skriva om det i något inlägg. :)

Fråga: Är det kul eller jobbigt att byta rum?
- Det kan vara både och. Mysvket tror jag att det beror på humöret man är på och om det är långt. Som nu så vart det ju en annan avdelning och jag var ledsen och mådde inte så bra. Men nu känns det bra. Det som är jobbigt är att man måste plocka ner grejer från rummet hela tiden och jag som har legat inne har ganska mycket grejer gämfört med dem som ligger inne i några dagar.

Fråga: Vilken sida tycker du bäst om? NORD eller SYD?
- Nord tror jag för dom har mera isoleringsrum än syd. Det innebär att man har egen toalett i isoleringsrummen. Men syd är också okej. Rummen i syd är större p.ga att det inte finns egen toalett.

Fråga: Hur är personalen? Bra eller dåliga?
- Personalen är bra. Dom flesta är duktiga på olika sätt. T.ex. Vissa är bra på att sätta nål i armen, medans andra kan vara bättre på att göra något annat. Men dom flesta är duktiga på det mesta.

Fråga: Någon favorit i personalen?
- Ja det kan man säga att jag har. Det finns några som jag gillar bättre än andra men jag hatar absolut INGEN.
Det är ju ganska normalt att personkemin inte kan stämma på alla. Men dom flesta går jag bra ihop med och det är ju skönt det!

Hoppas du fick svar på frågorna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0