Snart sov dags

Ser att klockan börjar bli mycket men jag vet inte om jag kommer kunna somna gör jag har sovit nu på kvällen en stund. Och jag vet att det inte är smart.
Aja. Sanna och jag kollade på PAris Hilton My new BFF och det var inte sista programmet! Wiiie! Sista blir nästa vecka.
Hoppas hon väljer Brittney och inte Vanessa, men jag tror det blir vanessa. (hmm)

Sen efter det så började vi att kolla på Ghost Wisperer. Jag såg lite i början och lite då och då. Det var nämligen då jag började somna.
Sen kommer mamma från jobbet hit och stannar en stund och jag somnar igen. Och mamma pratar lite med mig som t.ex:
- Saara är du trött?
- Saara sover du?
Sen svarar typ Sanna för jag svarade knappt. Bara tittade upp typ.
- Låt henne få sova om hon vill det.
Sanna då! Vad snäll hon är! :)

Men jag var verkligen trött då för jag hade gjort så mycket på dagen, mer än vad jga brukar.
Nu ska jag försöka att sova. God natt med er!
Hoppas ni sover gott! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0