Roliga grejer! :)

Kollade runt på www.firebox.com och hittade roliga saker jag faktist skulle kunna tänka mig att ha i min framtida lägenhet. Vart bara tvungen att visa :)




Bild 1: Skål till t.ex frukter eller godis.





Bild 2: Glas som ser ut som en upp och ner vänd flaska. Cool va?





Bild 3: Salt och peppar grej i rubiks kub.

Jag tycker grejerna var jätte coola och somsagt det är sånt jag skulle kunna tänka mig att ha för jag gillar sånt som är lite annorlunda och saker som inte typ hela "världen" har.
(okej det kan ju inte se ut hur som helst, klart grejerna måste vara lite snygga också som detta jag visade nu)


Säger iallafall god natt nu. Kommer förmodligen inte själv att kunna somna på ett tag men kommer nog stänga ner datan. Sov gott gulliga ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0