Omläggningsdag

Jahaja, Idag var det omläggning. Det gick bra (och jag fick blod igår tillslut).
Jag var verkligen glad av att ha omläggning imorrse och det vart tidigt dessutom! Jippi! 08.10 Var jag på OP.
Eftersom jag har längtat till omläggningen ända sen i fredags så kan ni ju förstå hur det kändes! :D

Efter omläggningen så var jag lite missnöjd över lindorna. Eller ja mycket. Dom lindar ju runt midjan och stumpen för att det ska sitta men nu hade den som lagt om lindat jätte långt ner. Tänk om jag behövde gå på toa ch göra nr 2? Han hade faktist lindat såpass långt ner. Dom kanske inte tror att jag gör nr 2 på en toalett?! Hahah!! Löjligt!

Men mamma klippte till det och det vart lite bättre nu. Fast varenda gång jag går på toaletten så blir det blött där lindan är längst ner i ryggslutet. Kan nämna att jag inte går på vanlig toalett. Vad jag går på vill jag inte säga här.

Jag ska väl vila nu en stund innan klockan 8 då jag får mina mediciner.. Har jätte ont i huvudet är är verkligen jätte trött. Känner mig seg.
Ska väl även tänka lite på min syster som är på nå "träff/möte" i sin nya skola. Hon börjar ju 7an imorgon. Min lillasyster börjar bli stor :) Nu ska väl inte jag säga något som blir 18 på lördag.. .Hoppas allt går bra för henne. Eller det kommer det att göra. Känner jag på mig!

Hoppas ni mår bra eller iallafall någorlunda bra! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: muffins

grattis i förskott :D hur känns det att fylla 18 då, roligt eller jobbigt?

2009-08-17 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0