oj oj

Måste igentligen sova. Men det går verkligen inte. Her försökt och det känns somsagt som om jag kan erövra världen med min energi typ. :O
Vad har det tagit åt mig? Jag som sov så dåligt natten som var, trodde jag skulle vara dö trött.. Men nope!
Aja,, blir väl till och vara vaken tills man känner att ögonen går i kors och man kan få ro att sova eller något i den stilen.
Är skit törstig dessutom men ska väl inte pimpla i mig för mycket att dricka så jag behöver gå på toa ett antal ggr inatt..

Har dessutom omläggning idag. Hade fått en tid 08.21. Men det kan väl inte stämma? varför just 21 minuter över 8 på morgonen? ska dom inte räkna in lite sekunder också? Hahah!

Aja men hoppas det blir på morgonen. (runt den tiden)
Nu ska jag väl fortsätta kolla runt på internet och hoppas på att jag blir lite trött (om jag inte erövrar världen på nå vis) hahah nej då! ;P

Men vi hörs! Natti kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: emem

Godmorgon! Är allting bra med dig idag? :)

2009-08-10 @ 12:11:41
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0