Ny vaken..

Ja, som det står på rubriken så är jag ganska nyvaken. hihi! Sov nu ett tag (passade på nu när jag är ensam) Tror nämligen mamma och Jenny kommer sen. Inte helt säkert. Då är det väl bättre att man är piggare då och lite mer social än trött och halvsover?

Sen har det som vanligt vart Tv:n som underhållning då jag har varit vaken.
Mamma var även här tidigare. Hon hade med sig en god överaskning som jag käkade till nå dokumentär. "Världens längsta tonåringar" var det. Skulle inte vilja vara så lång som dom var. :O
Tänk er och inte kunna köpa kläder i affärer för att man har för långa ben, fötter, armar, händer m.m..  Jösses va jobbigt det skulle vara? Kan knappt inte tänka mig att vara så lång..

I och för sig har jag också lite problem med och handla kläder. Fast inte så stora problem som dem. Jag har ju bara problem med byxor och får gå med mjukisar hela dagarna eller töjbara tights.

Nu ska jag käka ägg och dricka varm choklad. Har ni testat och käka stekta ägg med svart peppar på? Det är skit gott! Testa ni som gillar ägg :D




DEN GODA ÖVERRASKNINGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0