Natt blogg

Hej alla mitt i natten som är vakna (och även ni som läser detta sen) Blev en nattblogg nu eftersom jag ändå är vaken ;)
Min kväll var faktist ganska skön. Visst har det varit krångel med stumpen och jag börjar tro att det är nå infektion på gång. Men det visar sig sen frammåt i tiden.

Mamma, Och Jenny kom med en massa gott tidigare ikväll med godis, dricka, smörgåstårta m.m :)
mummi!! Hihi!
Vi kollade på Sommarkrysset och senare kom Jörgen och Sanna hir en sväng och det var mycket trevligt.
Det var jätte länge sen jag såg Jörgen. :)
Så vi kollade på snuten i hollywood 3. Jag förstår mig inte riktigt på dom filmerna men jag tror Jörgen gillade filmen. Hihi!

Nu är jag ensam. Alla åkte ca 23.20 ungefär. Och nu har jag läst klart 2a boken och ska nu börja på den 3e. (böckerna som jag pratade om i tidigare inlägg)
Ska även käka ägg. Hahah jag vet att det är mitt i natten man jag vart så sugen och ägg är ju gott! :)
Sen blir det väl och läsa något kapittel och sen försöka sova även om allt känns oroligt.

Jag längtar så tills på måndag. Det känns som om man nästan kan längta ihjäl sig. Har ni upplevt det någongång?
Sen en annan sak som jag känner just nu. Jag kommer aldrig att sluta blogga än på ett tag men det kan komma såna dagar då man skjuter bloggen vid sidan om över dagen typ men då ska jag alltid försöka meddela. Så ni vet!

Aja nu ska jag vänta på mina ägg och ta och börja med tredje delen och sen försöka sova. God natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0