min morgon '-.-

Ja, det gick inte så bra att somna om kan jag säga. Kollade klart på båda avsnitten av "Lilla huset på prärien". Sen efter det kom sköterskan med mina morgon mediciner och efter det tänkte jag försöka somna om. Klockan var väl runt kvart i 9 då jag var klar.
Men då får jag en molande värk i stump och skinkan. Låter kanske konstigt för er men för mig är det ganska fullt normalt.
Det gjorde det hela svårt att somna. Sen blev det varmt och jag visste inte hur jag skulle ligga.

Då jag väl höll på och somna så kommer sköterskan för att visa nån människa en grej som ska lagas på toan. Har egen toalett på rummet.
Och han visade inte hänsyn till mig för fem öre vilket tyckte jag var elakt. Han hade en spark cykel med verktyg utanför mitt rum och höll till inne på toan. Jag tror han gick mellan toaletten och sin spark grej minst 10 ggr. Och han öppnade och stängde dörrarna hela tiden. Då han stängde dörrarna så small det. Han smög liksom inte.. Grrr!
Tänkte skrika till han att visa hänsyn för i helvete! Jag ligger här och försöker sova!
Men jag höll mig tyst.
Sen vet jag inte vad han lyckades med där inne för det stank skit ut till mitt rum :O
Luktade ganska mycket i mitt rum och undra hur mycket det luktade där inne då?!
Hahha men det va rätt åt den gubben!

Sen kom sköterskan och ville ta prover.
Så det var bara och inse att det inte skulle gå och sova en stund till. Kanske fick några minuters sömn om man räknar ihop allt som allt denna morgon xD
Får se det possetivt, det var skönt att få blunda och inte behöva göra något iallafall.

Nu är Emily på G hit. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0