min eftermiddag och kväll

Hallojsan!
Min eftermiddag och kväll har inte bestått av så mycket. En utan personalen stack till en pizzeria/gatukök och köpte kebab rulle till mig nu till middag.Tack verkligen för att du gjorde det! :) Men den var så himla stor! :O
Fast det är ingen nyhet, dom gör stora grejer på det stället. Min kebabrulle var säkert 50 cm lång om inte ännu mer. Hahha skulle ha tagit kort så ni skulle ha fått sett! Fan då!
Jag kkade bara en tredje del för orkade inte mer än det. Så det blir till och käka kebab senare om jag är sugen. Annars imorrn.

Sen har det som vanligt blivit och läsa bloggar. Har hittat några som jag brukar följa. Dock ganska många så jag brukar inte följa alla samma dag. Kan hända om jag har tråkigt men inte annars..

Testade även att spela speler "SPORE". Det är ganska kul men jag kan ju säga ärligt att jag inta fattar något alls. Jag bara spelar typ xD Hahah! 
Men huvudsaken jag tar mig vidare i spelet (vilket jag förstår att jag verkar göra) så är det ju bra. Och så småningom så lär man väl sig hur man ska göra? Inte sant? 
Nån som föressten brukar spela det?

Svar till Muffins: Jag var verkligen otydlig med vad jag menade att jag skulle kolla i. Jag menade igentligen hoppykataloger (såna som dom säljer hoppymaterial i) FÖRLÅT för att jag var otydlig. Inte meningen..
Du pratade om flätteknik. Jag kan bara ett teknik och det finns ju så många olika. Det finns en flätteknik som jag gärna vill lära mig (som jag har som armand som jag fick då jag fyllde 18) Som jag tycker är jätte fint.
Fast dom flesta flätgrejerna blir otroligt fina och är kul och göra då man väl har lärt sig.
(Den på bild vill jag lära mig)

Vet tyvärr inte vilket teknik du pratade om eftersom det finns så många men du kanske menade dom flesta? :)

KRAM


Kommentarer
Postat av: muffins

hehe, jaha... om jag ser rätt (tror det) så är ditt armband precis den teknik jag menade :O det är lätt att lära sig, den heter "cobra stitch", googla på det så finns det bilder om det är samma. det finns säkert nån i personalen som kan, av dem yngre, du får fråga runt :P vad jag vet så finns det inte färdiga sånna armband att köpa, är det nån där som gjort det? det är svårt att förklara i ord hur man gör... kram

2009-08-30 @ 15:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0