min dag

Omläggningen gick rätt okej faktist. Det var inte han som la om i måndags så det vart ganska bra. Det är ju skönt. :)
För jag var verkligen nervös innan. Ville verkligen inte vakna upp som jag gjorde då och ha ont.

Men det vart ganska bra, Var hysat pigg efter omläggningen. Okej man är ju aldrig helt pigg. Men jag sov inte på samma sätt som förut efteråt. Kanske beror på att jag inte fick så mycket mediciner som jag oftast får.

Men sen vart det av tillavdelningen och jag har fått en vana att ligga under täcket då under den färden. Haha vet verkligen inte varför. :P
(tråkig nyhet men iallafall)
Sov en stund på avdelningen. Sen åkte mamma en stuund då jag verkligen kunde få vila i fred.
Lindningen var helt okej. LIte jobbigt bak i savnskotan typ (har lindat runt midjan för att att ska hållas någorlunda på plats)
Sen var mamma hrä igen. Åkte typ nyss och jag ska väl kolla runt på andras bloggar. Har några som jag brukar följa. :P
Tråkigt med fakta det vart nu..

Kommentarer
Postat av: Mattias Engstrand

Vilken trevlig blogg du har. Är inte så haj på det där med bloggande men jag stötte på din när jag sökte på klippel. Det är nämligen så att vår nyfödda son troligtvis har det syndromet. Och vi har så många frågor som inte blir besvarade av läkare. Så därför söker vi nu information från google och så vidare. Återigen, en mycket fin blogg.

2009-08-06 @ 23:16:20
Postat av: em

Hej! Allt bra? :)

2009-08-07 @ 03:10:05
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0