litet inlägg om dagen

Hej!
Blir en snabb förkortning om vad som har hänt idag. Berättade igår att Carro skulle komma men jag fick säga ifrån för hade emboliserningen klockan ett och Carro skulle ha kommit vid 12.
Emboliseringen gick bra och omläggningen likaså.
Har mått sådär nu på kvällen, haft feber. Första gången så låg det på 38.1 och sen 38.7. Mår bättre nu men har himla ont i huvudet, känner mig seg, (inte trött utan mer seg alltså) smått yr, stumpen kliar och det gör ont..

Fick nyss ett paket av en personal här. Vet ej om jag får nämna namnet så därför gör jag inte det här i bloggen. Men hon är hur gulig som helst. Fick kropps grejer (tex. shower gel) med hello kitty på. Sött! 

Nu ska jag käka och sen måste jag fixa iording mig för natten och försöka sova på beställning. Vet inte hur det ska gå när jag mår lite halvkonstigt. Mamma kommer nämligen ringa och väcka mig imorrn vid 6 tiden och se om jag mår bra.. 

Säger som dom i lönnerberga! Hujeda mig!! 

God natt! 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Har du några tips på en snabb, enkel och i stort sett gratis outfit? Samtdigt som den ska vara festsnygg...

2009-08-21 @ 12:21:00
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0