Just nu

Har Johanna här. Hon har vart här sen lunch typ. Mycket kul med besök :) Tror jag skriver så i varenda inlägg. Hehe!
Vi har typ pratat, kollat på en dokumentär på tv, setat vid datan. Spanat in granne, ;P (haha nej då) Pysslat och så. :)
Skriver sent för att jag inte har kunnat tidigare. Sov till ca halv ett idag och var rädd att johanna var här redan för hon åkte strax innan 12 hemmifrån.
Hahha vore ju funt för henne och komma hit och se att jag sover xD Nä usch!

Men hon kom typ strax efter jag hade vaknat. :P
Ska väl umgås med henne nu dom sista minutrarna. Hon åker typ snart.
Och vi hörs senare!



Tagen nyss med camen :)



En lite äldre bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0