Johan Palm - Bra?

Hm. Förstår det inte. Har börjat gilla Johan Palm mer och mer. Ni kanske tycker okej va är det för fel med det?
Men det konstiga är att jag aldrig har gillat den sortens musik (har gillat sån musik som EMD gör och dom gillar jag fortfarande) och sen har jag inte gillat Johan som person för den delen heller. (Vad elak jag låter, men alla kan inte gilla alla. så är det)
Då han var med i Idol och sjöng så ville jag att han skulle åka ut direkt för han sjöng så illa. Jag vet att det finns många tjejer som är imot mig nu men det är vad jag tycker.
Plattan han har släppt tyckte jag var helt okej. Nästan väldigt bra. :) Kul att man upptäcker nå nytt som musik ibland till exempel! :D

Så nu är frågan: Är det någon utav er som gillar hans musik?

Kommentarer
Postat av: muffins

hej, jag har lite svårt för honom men tror att han kan bli stor när han blir större (om du förstår vad jag menar :P ). Har upptäckt din blogg idag :D intressant, fint med rosa sida, min älsklingfärg ^^

2009-08-02 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0