inte som man har tänkt sig

Ja, rubriken säger det mesta. Min dag blev inte som jag har tänkt mig alls. Ville ut till Hälla med en kompis men jag kände att jag inte klarade av det.
Så nu har jag legat i sängen hela dagen för att det inte känns bra. Jag har blivit så otroligt feg efter blödningen förra sommaren. Men så konstigt kanske det inte är heller. Förlorade mycket blod då och situationen var hemsk!

Har min lillasyster här som käkar just nu. Jag ska väl käka jag med sen. Men är inte alls sugen. Är så trött och vill bara sova men jag ska försöka hålla mig vaken.
Idag har det inte hänt så mycket mer än att mamma, jenny och sanna var här ett tag. Mamma jobbar nu och Jenny är med någon vän och Sanna är här :)
Maria på lekterapin var snäll och gjorde lunch till oss och det var super gott. Var lite enkel lunch som smörgåsar med svamp på. Sanna och jag älskar nämligen svamp. För mig ska det bara vara kantarell svamp vilket det var. Någon mer som gillar svamp? Och innan lunchen så var det sjukgymnastik. Sjukgymnasten tyckte nog jag var duktig :D Kul och höra!

På tal om en annan sak. Någon som vet hur länge det kan ta innan man får sin "vinst" som man har vunnit från en tidning? Jag typ väntar och väntar...
Fast som ordspråket lyder: det som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller något sånt! :P
Nu ska jag kika på "My super sweet 16" som jag är helt galen i typ.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0