Hej!

Rolig rubrik va? hehe nej då. Hittills idag har det inte hänt ett endaste dugg. Jag skulle ha träffat Carro idag men fick vara tvungen att säga ifrån för jag har ont och kommer förmodligen inte upp i rullstolen vilket självklart är tråkigt men jag vill ju inte vara upp och må ännu sämre.
Så jag blir nog inne på mitt rumntyp hela dagen. Mamma har varit här och typ väckte mig. Taskigt av henne tycker jag. Och jag vet att klockan var ganska mycket men jag sov skit dåligt inatt så dom kunde väl visa lite hänsyn men ingen gör ju det i mitt liv just nu tycker jag.
Om jag säger såhär, jag tycker man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad.
GLÖM INTE DET ALLA NI!
Jag tror nämligen inte min mamma hade varit så glad om jag hade gått och väckt henne när man somnar tidigt på morgonen.
Jaja..
Skulle ha vart på lekterapin nu vid halv ett men det sket sig. Orkar inte ta mig ner och jag har inget att göra där just nu känns det som. Har inge lust att pyssla. hihi!
Så dom kan ju inte tvinga ner en. Nyligen åkte mamma och jag ska väl snart käka något.

Fick även reda på att en embolisering ska ske den 20:e augusti. Det innebär att man typ klistrar igen kärl. I mitt fall blir det förmodligen kärl vid såren som blöder som ska klistras igen. Tycker inte om dom ingreppen och jag kanske missar skolan som börjar den 21:a.. Men skolan får man förrmodligen hoppa över då för emboliseringen måste ju göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0