Hej!

Vaknade rätt tidigt för att vara jag! Hmm? men i och för sig så la jag mig lite tidigare igår än vad jag brukar. Det ska försöka bli samma rutin nu ikväll om inte ännu tidigare. Om inte allt är åt skogen typ (alltså ont och sådant)
Har nu haft  ont nästan hela morgonen i stump och skinka och det vätskar även väldigt mycket. Kan få såna känslor precis som om det nästan rinner.
Inte kul och komma upp om det ska vara så..

Sitter nu och funderar på hur det kommer gå med skolan. Är inte alls sugen på och börja. Jo kanske på distans. Alltså att jag börjar här. För det blir svårt och vara i skolan nån dag i veckan. Dels kan det vara så att jag inte klarar och sitta uppe den tiden jag är borta, sen är det jäkligt svårt och få vänner om man inte är i skolan alla dagar typ. Det erfarenheten har jag för har redan råkat ut för det då jag gick på ett annat gymnasium. Då var jag borta några veckor och hade ingen vän då jag kom tillbaka för hon jag umgicks med hade hittat nya vänner... Jag kommer troligtvis vilja jobba på distans och mycket själv.

Aja nog pratat om mina funderingar. Hör att clownerna är ute i korridoren, det spelas mycket musik från domdära mini gitarrerna som jag inte vet vad dom heter :P
Dom kanske besöker mig sen vem vet?

Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0