Haft fullt upp idag :P

Ursäkta att jag skriver så sent igen. Men jag har faktist gjort en del idag och vart lite upptagen. Vid 10 tiden gick jag upp för jag hade lekterapi tid halv 11. Då gjorde det jätte ont och jag funderade på om jag verkligen kunde vara uppe men det vart bättre.
När jag var där nere på lektarapin började jag med en ask och pysslade med men jag kan inte bestämma mig om det ska vara klar eller inte. Haha!
Men det kan jag fundera på.. Har ju all tid i världen typ..
Men jag fick förfrågan om jag ville följa med Maria till Skiljebo för att käka mat och det ville jag självklart. Tack Maria för att du bjöd! :) (maria är en lekterapeut)
Påvägen dit kom det en geting från ingenstans och verkade älska mig :O Jag blev såklart livrädd och skrek och viftade som bara den. Getingen ville verkligen inte lämna mig och jag fatta inte vad den var ute efter heller för jag hade inde sött alls som dom ofta vill ha. 

Sen påväg tillbaka till sjukhuset hämtade vi upp Carro som följde med till sjukan.. :)
Vi var ute en stund och det var himla varmt. Carro är som världens pepparkaka gämfört med mig xD Men det är verkligen fint och vara brun. Till skillnad från mig som ser ut som är vitt som ett lakan och ser ut som ett spöke.
Carro åkte hem vid tre. Sen satt jag bara i permon och gjorde absolut ingenting, jag var så trött och seg, och hade ont i huvudet och allt vad man kan kalla det. Förmodligen är det värmen och jag har druckit dåligt idag..Tack Carro för att du kom även om vi inte gjorde nå speciellt så var det kul att träffa dig <3

Senare ikväll kommer nog mamma med Jenny och kanske Sanna. Det blir kul och träffa dom också. :)
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0