God morgon!

Usch, vaknade tidigt idag. Dock inte frivilligt. Hade ont b.la. Klockan var redan kvart över sex. :O
Men det är skönt att det finns smärtstillande då man har ont. Vette sjutton annars hur jag skulle klara mig!

Pilla var ju här igår och det var mycket trevligt. Vi kollade på tv och pratade.
Mamma kom även så Pilla kunde träffa henne lite.
Bara så ni vet (och jag kan läsa om det sen då jag ser tillbaka i tiden) :P Det är mest därför jag skriver denna blogg allra mest, :)

Kollar nu på Lilla huset på prärien och jag gillar verkligen den serien. Så coolt det vore igentligen att leva på den tiden. Kanske inte om man har nå sjukdom och sådant men som frisk människa :) hihi!

Aja ska se klart lite till och sen försöka sova. Emily kommer senare idag och det ska bli trevligt och fram för allt KUL! :)
God morgon på er alla som ska vara vaken nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0