Gästblogg

Hej på er alla!!
Ja vilken dag de har vart för mej(saaras mamma) o givetvis Saara själv..Fick äran att skriva Gästblogg i dag..Jag tror saara hade idetorka nu..
Vi har vart på skolan,den nya..Å hälsa på.Nervöst ,Nyfikna va vi båda två..Jag tror jag var mest Nervös,saara är så förbaskat COOL dotter..Himla sköna lärare, och elever,,de verka va på de bygget..
Hur artigt som helst öppna eleverna dörrarna åt sara..Skolan e ju hur stor som helst..Men de kändes tryggt ändå på nått vis..Vi blev proffsigt bemötta..(Tummen upp för det.)
De blev skoltaxi resan fram å tbx,i de fina Vädret .=0)
Nu e klockan 23:50 på kvällen,själv har jag jobbat en sväng,å så åkte jag hit,till saaras rum,på lass .Vårt andra hem,Hihi.Knäppt men sant..
Jaha nu ska jag fortsätta å umgås med saara bara..Natti natt å sov gott alla ,,,Va rädda om er..<3
Ps;
Lev livet som du vill,om de inte Går? ,så lev som de blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0