....

Vad jag bloggar sent och sällan nu för tiden! Hmm?
I och för sig har inget hänt idag förutom att jag har vart på möte. Kom personal från skolan idag. Vart inte mycket klokare av mötet kan jag säga. Mer snarare förvirrad, vet inte alls vad jag vill nu mer..
Allt blev för mycket med mötet..

Eftersom jag inte kan gå i skolan alla dagar i veckan och början till slut så blir det ju svårare för mig att kunna följa kurserna.. Och nu fick jag reda på att det knappt finns något jag kan göra på distans heller. Typ matte och Naturkunskap går..
För tydligen så ingick svenskan och engelskan mycket i mediekurserna om jag förstod det hela rätt?
Men samtidigt förstod jag inte hur det kan ingå i medie ämena som hon fick det att låta som? Har man inte engelska och svenska lektioner som vanligt?
Så svårt och förklara vad jag menar... Aja sak samma. Somsagt blev mötet väldigt rörigt och förvirrande och jag vet inte vad jag vill...

Nu ska jag väl kolla runt på andras bloggar som jag läser, HAr ganska så ont dessutom. Som fantomsmärta som kommer huggande.. Jätte jobbigt verkligen!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0