dålig på att uppdatera

Shit vad jag har blivit dålig på att uppdatera och skriva här. Och det verkar inte som om jag kan skärpa mig heller. Men jag vill det och då går det väl? Eller?

Idag låg jag kvar i sängen tills mamma kom, hon hade även med sig min syster Sanna. Mamma vart nog lite sur för att jag inte var uppe då men jag behövde hjälp med mina lindor och bara hon kan fixa dem tyvärr. Personalen borde få gå på någon lindningskurs eller något tycker jag. Kanske ska tipsa om det?

Men ungefär i samma veva fick jag sms av Jonas T och han berättade att han var hos Carro och undrade om jag ville ses. Och självklart!! Jag hade inte träffat carro på skitlänge, saknade henne väldigt mycket. Och det är klart det är kul att träffa Jonas också men de var inte lika länge sen.
Vi stack iallafall till affären (sanna var med) jag köpte en pan pizza och lite naturgodis.
Sen drog vi til CArro och käkade där. Och stannade även där en stund och var även ute en stund och kastade lite femtioöringar i en damm. Det vart vår önskedamm! . Hahah
Jonas åkte hem typ då. Sen drog vi till sjukhuset där jag lämnade lite grejer. OCh Carro och jag drog vidare för att hälsa på någon människa hon kände som hade en labradorvalp. Och självklart ville jag följa med eftersom jag själv har labradorer. :)
Sanna var kvar och satt vid min dator. (som verkar vara älskad av alla) :D

Sen pysslade vi b.la och jag bjöd carro och sanna på glass och jordgubbar med grädde. Hehe det var gott.
Sanna och jag har vart till lekterapin där vi inte gjort ett dugg. VAr ganska tråkigt där och vi hade planer på vad vi skulle göra men som sagt när man kom ner så helt plötsligt förändras det.
SÅ jag drog mig upp igen och här sitter jag nu. Sanna är kvar där nere. Hon valde det och jag känner mig lite taskig som lämnade henen där.

Klockan 20.00 är det dags för sista avsnittet av Paris Hilton my new BFF på kanal 3. Ska bli spännande. Hoppas inte på att Vannessa vinner fast jag tror hon gör det.
Sen efter det som håller på en timme ska jag se på Ghost wisperer som börjar på 4an. Så det blir en filmkväll med min syster :)
 
Det var jätte roligt att dom hörde av sig, trodde ärligt inte det skulle bli något idag. men det var super kul,
tack för dagen Carro, Jonas och Sanna!

Kram på er!




Godis jag fick av Carro. Hello Kitty tuggummin men jag tänker inte tugga dem. Dom var så fina :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att du roligt idag :) en tanke bara... har du visat nån i personalen hur du vill ha lindorna eller visat när din mamma lindar så dom oxå kanske kan lära sig? det är kanske värt ett försök! hoppas du får lika kul i morn :D

2009-08-04 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0