21 augusti

Hej alla glada, sura, m.m :)
Har inte bloggat tidigare idag för jag har varit jätte trött men tänkte berätta nu vad som har hänt i dag för mig nu medans jag är ensam.
Det vart ingen skola för mig imorrse. Sov super dåligt och mådde konstigt. (en anledning kan ha varit dåligt blodvärde) Som visade sig ligga på 75.
Så imorrse fick jag blod. Och sitter jag med dendr medicinen som ska gå i snigelfart. Alltså 24 timmar sammanlagt. Det suger verkligen, är uppe och det är svårt och röra sig med en permo och droppställningen... :(

Sov väldigt länge idag p.ga att jag sov så dåligt i natt.. Sen har det varit lite firande för mig som blir 18 imorrn (såna som inte kan fira imorrn)  Pappa var även här. Och måste bara säga att det va hans dag idag. Han fyller nämligen idag! :) Grattis Pappsi! <3 (tack för presenten, älskar den! (som sagt, bild kommer sen på allt)
Fått en massa fina saker som jag ska visa upp sen för er.

Senare ska jag nog även klippa mig om jag orkar. Hoppas bara mamma kommer snart för jag börjar få ont och bli trött.. Jobbigt och sitta uppe då.
Nu ska jag kika på Projekt runaway (stavning?)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0