18 års dagen (22 Augusti) :)

Japp min födelsedag iag då. Har inte skrivit tidigare för jag hade besök av pappa först (alltså igår), sen kom mamma och mina två systrar. Mamma klippte topparna på mig. ca 1 dm. :)

Sen kom även Marie med mannen och tre av barnen och grattade. Vi höll till på lekterapin. Dagen har vart bra förutom då på kvällen då jag fick jätte ont. Av skala ett (som inte är ont alls) till tio som är jätte ont så läg det på ca 7-8.. Uuuh! Nu vill det ite ge med sigheller.
Därför har jag inte skrivit något...

Lite bilder:

Första fikat då med pappa och maria från lekterapin :)




Andra fikat då med mamma, jenny, sanna och marie och gänget :)



Orkar inte lägga upp va jag har fått idag så jag visar det imorrn..

Hoppas ni sover gott,, det gör iallafall inte jag... :( Helt värdelöset och ha såhär ont!!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: muffins

GRATTIS SAARA på Födelsedagen !! hoppas det blir bättre efter du har sovit och du får en underbar födelsedag :D kram kram

2009-08-22 @ 09:30:36
Postat av: matte

grattis på födelsedagen!

2009-08-22 @ 12:02:43
URL: http://www.devilofuppsala.blogspot.com
Postat av: Johannah

Grattis på födelsedagen vännen! :D

2009-08-22 @ 23:02:21
URL: http://joseeneriksson.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken super fin sida du gjort..o på de sättet har du lite att göra...sänder en stor kramis till dig de e du värld...Kjamis

2009-09-05 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0